duminică, 31 mai 2009

Sau poate m-am trezit eu azi prea pesimista


Intr-o zi o sa te intalnesc!
Da! Pe tine!
O sa ne ciocnim
Pe-o strada aglomerata,
Pe-o insula pustie,
Pe-un petic de lumina
Imaginate toate
Intr-o copilarie de mult pierduta.



Si-ai sa mirosi a mare,
Eu am sa tremur cand ai sa ma tii de mana
Si-am sa am fluturi in stomac.
Tu ai sa ma saruti
Cum nu m-a mai sarutat nimeni
Si-ai sa adormi doar cu mana pe sanul meu...
O sa ne certam de la cafea
Si-o sa ne-mpacam tot de la ea.
N-o s-avem nevoie de nimeni,
Vom fi doar noi doi...
Impotriva tuturor.
O sa cutreieram lumea-mpreuna
Si cand o sa simtim ca obosim,
O sa ne facem o casuta pe plaja.
O sa fie ca-n povesti!
O sa ne iubim
Pana cand o sa murim
Impreuna tinandu-ne de mana!

Haha....pe dracu'!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu