duminică, 31 mai 2009

Eu, Eu si iarasi Eu.


Omul Verde din Turta Dulce e cam gri azi.

Ai simtit vreodata
Ca oricat ai merge
Nu-i de ajuns?
Mergi de-o ora
Si tot mai mergi.
Unde si de ce?!
Nu stii.
Ploo si nu simti.
Tii o umbrela intr-o mana
Si-o tigara in cealalta...
Cand ai mai aprins-o si pe asta?!

Numai oameni tristi pe strada.
Te identifici cu ei.

Inchizi umbrela.
Azi ai nevoie de ploaie.

Te zbati sa nu cresti.
Degeaba.Timpul nu iarta.

...nimeni nu te lasa sa fii Tu
Toti judeca!

Si contrar parerii mele,
Scrumul, tigara si cafeaua nu-ti tin companie.

Inca o voce trista
Si-un zambet stins de viitor adult...

- Ochii mei iti par campuri de lupta -

Dupa furtuna
A ramas un iz de speranta-n aer...
Si poate totusi exista
O luminita la capatul tunelului!

Speranta-i pentru copii!
Taci si fii adult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu