duminică, 31 mai 2009

Aici alergam dupa strigoi


De ce dracu nu mai merge
bricheta de la tine?
Cerneala peste tot
Hartie rupta bucatele
Sufletul strans ghem
De ce dracu mai port lantul ala?
Inima ta sta pe masa.
Vaca aia se uita fix la mine!
Si toti au chef de cearta!
Lumina bate vag prin geam...
Vreau dracului sa-nnebunesc!
Mi-e frig!
Cine a lasat geamul deschis?

..................................

Ce artistic lesin!
Ma dor pleoapele
De la atata ploaie!
Imi vine sa tip
pana raman fara glas...
Dar nici macar nu pot
Sa-mi misc buzele.




M-am intalnit aseara
La un colt de strada
Cu o mica depresie normala.
Am stat la o cafea,
Am discutat filosofii
Si-am ajuns la un consens:
Automatul de cafea sunt Eu.

Stiu ca nu intelegi... stiu...
Poate nici eu nu inteleg
Dar asta-i finalul poeziei
Si asta e tot ce trebuie sa stim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu